مجموعه عکس های متنوع ، با کیفیت بالا
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

 

 

در این مجموعه، 95 عکس متنوع و زیبا را برای شما آماده کرده ایم. این عکس ها در موضوعات مختلف بوده و دارای کیفیت HD میباشد.

 

شما میتوانید از این عکس ها به عنوان Wallpaper ویندوز استفاده کرده و چهره زیباتری به ویندوز خود بدهید.

همچنین اگر در زمینه طراحی فعالیت میکنید، با توجه به کیفیت بالای این عکس ها میتوانید از آنها در طراحی های گرافیکی خود نیز کمک بگیرید.

 

این عکس ها در موضوعات مختلف از جمله عکس ماشین، عکس حیوانات، عکس ورزشی، تصاویر فانتزی و تخیلی، عکس طبیعت و... میباشد.

 

 

 



مجموعه 160 بک گراند بسیار زیبا
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

 

در این مطلب، باز هم با گلچینی از عکس های بی نظیر در خدمت شما هستیم. مجموعه جدید Mix HD Wallpapers حاوی 160 عکس بک گراند در موضوعات متنوع است.

 

این مجموعه شامل گلچینی از بهترین و جدیدترین عکس های 2013 بوده، و با توجه به رزولوشن و کیفیت بالایی که دارند علاوه بر بک گراند ویندوز میتوانید از آنها در طراحی های خود نیز استفاده کنید.

 

مجموعه ی جدید عکس های Mix HD Wallpapers شامل عکس هایی از طبیعت، عکس ماشین و موتور، عکس های ورزشی، تصاویر فانتزی و رویایی، عکس حیوانات، و عکس های رمانتیک است.

 

 

 

 

 



گلچین 300 عکس عریض
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

 

تا چند سال پیش استاندارد مقیاس افقی به عمودی در تمام نمایشگر ها 4 به 3 بود. اما امروزه این مقیاس 16 به 9 است. یعنی نسبت عرض به طول آنها افزایش یافته است.

با توجه به استقبال مردم و کارایی بیشتر این مدل ها، امروزه بیشتر نمایشگرهای لپتاپ و همچنین مانیتور ها به صورت عریض (Wide Screen) تولید میشوند. حتی تلویزیون های LCD و LED جدید هم واید اسکرین هستند. به همین دلیل فیلم های روز دنیا هم با همین مقیاس ساخته میشوند.

 

اگر مانیتور کامپیوتر یا نمایشگر لپتاپ شما از نوع عریض (Wide) است، میتوانید با استفاده از بک گراند های واید، چهره زیباتری به دسکتاپ خود بدهید!

 

در این مطلب، مجموعه ای از جدیدترین عکس های عریض با کیفیت HD که هم برای بک گراند دسکتاپ و هم برای استفاده در طراحی مناسب است را برای شما آماده کرده ایم.

 

این عکس ها دارای موضوعات مختلف هستند. مثل عکس طبیعت، عکس های فانتزی و خیالی، عکس ماشین، گل و گیاه، تکنولوژی، عکس های عاشقانه و رمانتیک، و ...

 

 

 



گلچین بک گراند بازی های کامپیوتری - Games HD Wallpapers
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

 

طرفدار دو آتشه بازی های کامپیوتری هستید؟ در این مطلب با ما همراه باشید !

 

در این مطلب، مجموعه بی نظیر Games HD Wallpapers را برای شما آماده کرده ایم که شامل105 بک گراند بسیار زیبا و استثنایی با موضوع بازی های کامپیوتری است.

 

بیشتر این بک گراند ها از روی پوستر بازی های پرطرفدار ساخته شده است. برخی از آنها نیز توسط علاقمندان به بازی های کامپیوتری طراحی شده است.

 

ابن بک گراند ها با کیفیت بسیار بالای HD بوده و میتواند دسکتاپ شما را بر اساس بازی هایی که به آنها علاقه دارید تزئین کند. پوستر بیشتر بازی های معروف کامپیوتری در این مجموعه قرار دارد.

 

با توجه به کیفیت بالای این عکس ها، میتوان از آنها در طراحی های گرافیکی نیز استفاده کرد.